Цей мотоцикл багато років будує та модифікує Славко Лях. Кажуть зараз він обладнаний дисковими гальмами на усі колеса та має на два кофри більше, проте перевірити це не можу. Як зрозуміло із назви мотоцикл базується на вузлах та елементах мотоцикла Ява.
Але називається JaGiva, тому що є там і багато елементів від Сagiva. Пластик саморобний, з частиною елементів від BMW F-650 (першого выпуска) и глушник від BMW R-1200 GS.
Ідея встановити імпортний мотор виникла спонтанно, коли Славко: " ...увидел на рынке четырехтактовый мотор от ендуро Cagiva, объемом 350 см3. В комплекте были: карбюратор, воздушный фильтр, глушитель, электропроводка, все реле и спидометр с тахометром." Як мало потрібно умілому майстру для втілення задуманого!
Спочатку мотор був встановлений на тимчасові кріплення, оскільки не було впевненості, що він хоча б заведеться. Але вже перші поїздки довели, що йому тут і місце.
За словами Славка, коли робота над рамою завершилась, то Явівських запчастин там майже не залишилося. І от тоді він взявся за пластик. Клеїв болванки з пенопласту, підганяв і витратив купу часу на шліфування кожної грані. Виклеював із склотканини на епоксидці, оскільки навіть не підозрював про існування поліефірних смол.
Роботи з пластиком проводились у зимово-весняний період, тому смола та фарба дуже довго висихали. Проте до «Тарасової гори-2008» Лях закінчив свою творчість і продемонстрував шедевра перед ясні очі української байкерської тусовки.
Щасливий Славко накатав 4 тис км вже за перші місяці, проте не зупинив свого технічної творчості. Тому я ще не раз розкажу про його мотоцикл.
22 лют. 2011 р.
Саморобний мотоцикл "JaGiva"
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
1 коментар:
Привіт!
Це я той самий Славко "Лях".
Дякую за статтю!
В даний час, на жаль, JaGiv-и вже нема, залишилась тільки рама з колесами.
Після JaGiv-и були інші проекти, але я маю наміри її воскресити в новому образі. :)
Розповіді про старі і нові проекти можна знайти на форумі roker.kiev.ua
Дописати коментар