Евгений Ященко aka JOHNSON із м. Іллічівськ, вважає, що українські дороги це найкращі у світі.
Тому він вирішив позбавитись від постійного дзеленчання ланцюга, а заодно покращити свого мотоцикла. Його конструкція пристрою для натягнення і заспокоєння ланцюга проста і зрозуміла. Тіло та вагіль вирізані із 4мм залізної пластини і розраховані на склепування або болтове з'єднання.
Конструкція одразу проєктувалася для швидкого монтажу/демонтажу і не хотілося крутити зайві дірки у матнику. Тому заспокоювач ланцюга кріпиться двома "П" подібними хомутами.
JOHNSON довго придивлявся з чого б зробити ролик, аж поки йому під руки не потрапив скейтборд.
Оскільки в колесах скейта зазвичай встановлено по одному підшипнику, то довелося купити два і розібравши їх зкласти з них прижимний ролик. Для того щоб підшипники не гуляли всередини коліщатка їх розпирають проставкою із підходящої трубочки.
Бажано закрити підшипники від потрапляння на них бруду, бо хоч вони і призначені для скейта проте можуть швидко "вмерти". Сам Женя вже після першої сотні замінив нонеймові на японські («608-і») від якогось електроінструменту.
Внутрішній розмір підшипників ідеально підходить для болта М8, який і було використано у якості осі. Для того щоб центр коліщатка натягувача співпадав із ланцюгом довелось натягти на вісь ще одну проставку із трубки.
В пластинах просвердлили отвори, під ролик нарізали різьбу М8, всі інші під М6. Пружина закріплена між одним із опорних отворів на кронштейні та спеціятельною дюрочкою на важелі. Зауважу, що пружинку від авторучки краще навіть не розглядати як варіант. Можуть підійти пружини від автомобілів з карбюраторним двигуном - ті, що повертають в початкове положення дросельну заслонку (наприклад від Таврії - 5 грн!)
Залишається лише встановити наш пристрій використовуючи хомути із дроту з нарізаною на кінцях різьбою.
Усі різьбові з'єднання варто законтрогаїти, бо вони будуть піддані неабияким вібраційним навантаженням.
За матеріалами motodrive.com.ua
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар