Робота над виготовленням майстер моделі переднього обтічника майже завершена. Мушу зазначити, що процес не такий вже і простий. Головна складність - придумати як же це все має виглядати.
Я відштовхувався від кількох постулатів: у мене немає досвіду в таких речах, тому все має бути простим із мінімумом деталей\стиків. Із досвіду 2 річного катання я зрозумів, що великі швидкості не подобаються ні мені, ані моєму багатостраждальному мотоциклові, тому особливих проблем із аеродинамічністю готового виробу не повинно бути. Ми ж усі знаємо, що опір повітря починає відігравати помітну роль лише на швидкостях більших за 80-90 км/год. Проте я також поставив собі за мету відвести зустрічний потік від своїх ніг, а головне колін.
Бо після довгих вояжів по 200-400 км ноги переставали гнутися і виникали неприємні відчуття у суглобах. Можливо це можна вирішити одягнувши наколінники чи шкіряні штані, але я хочу їздити на мотоциклові на роботу, тому прагну максимально захистити нижню частину себе коханого від бруду та холоду (все ж перевдягатися на роботі не дуже є).
Наступною забаганкою було - встановити протитуманні фари, як додатковий засіб освітлення. Ще у свою автомобільну пору я придбав для укоханого автомобіля "Таврія Нова" пару протитуманок із лінзами типу "риб'яче око". Ці ліхтарі гарно розсіюють світло та формуюють рівну верхню грань променя. Таким чином я значно покращу освітленість ближньої зони дороги та уникну осліплення попутного та зустрічного транспору.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар