Акумуляторний ящик порізано, зварено, встановлено. Батарея сидить як влита, короб приварений надійно - не відірвеш.
Релюшки закріплено. Усі вони розташувалися поруч з акумуляторним ящиком з лівої сторони. Труба рами, яка несе верхні кріплення двигуна дала притулок реле поворотів, блоку CDI. Задня труба рами гостинно приймає реле запуску двигуна. Я спеціально розташував усі електророзподільчі агрегати в одному місці - так буде легше їх обслуговувати, а в разі крайньої необхідності ремонтувати. В найближчому майбутньому я займусь виготовленням пластикової кришки.
Не довго думаючи над проблемою кріплення електрики я виготовив металічні вушка кріплення для реле. Вони абсолютно такі самі як і на старій рамі. Кожен з електроприладів вкладений у резинову сумку-подушку і чіпляється нею до рами. Думаю не варто винаходити велосипед, оскільки такі кріплення абсолютно безпроблемно відкаталися зі мною два сезони.
1 лип. 2011 р.
Електричне обладнання саморобного мотоцикла - акумулятор
Мітки:
акумулятор,
блок CDI,
зроби сам,
кріплення реле,
проводка,
реле,
саморобний мотоцикл
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар