17 бер. 2010 р.

Сніжно-льодові покатушки на Alfamoto Viking

Ось так я починав вчитися позашляховій їзді на мотоциклі. Повністю стоковий Вікінг проніс мене через 5500 км різноманітних доріг. Він практично не ламався до того моменту як мені закортіло кататись взимку. Ось тут все і почалось. Я почав падати. одноччасно почалось навчання - на льоду протипоказано гальмувати передніми гальмами. Взагалі краще за усе гальмувати двигуном. Не варто знімати ноги з підножок і сидіти на сидінні під час проїзду складних ділянок. Але на момент зйомки цього відео я цього ще не знав. Зауважу - їздив по калюжам не просто так. Я зробив собі великий (ВЕЛИКИЙ) передній щиток і доповнив його різнокольоровими боковими щитками (Було холодно - фарбувати неможливо). Ось цю комбінацію захисту від води і бруду я і хотів випробувати. Щитки працюють на 5+. У кліпі видно, що до падіння мої штани сухі, незважаючи на 35-50см калюжу, яку я штурмував. Доречі падіння було наполовину постановочне - я спеціально на виїзді з калюжі занадто газонув, що і дало ефектний хайсайд. Проте за задумкою автора відео приземлення мало відбутися вже на сухому...

Виражаю велику подяку моїй дружині - юлії, яка витерпіла мої витребеньки та допомогла в зйомках, будучи моїм камервуменом.

Немає коментарів: