21 бер. 2011 р.

Поролоновий фільтр і металева сіточка - хто перший

деталі повітряного фільтра мотоцикла
Існує декілька думок, про те як збирати повітряний фільтр, що поставити першим поролоновий фільтр (3) чи металеву сіточку (5) сіточку:

1. Сіточка виступає як фільтр грубої очистки, заважаючи великим плоским предметам перекривати поверхню фільтра (поролона). З власного досвіду експлуатації скажу - листя з дерев може попасти в повітрозаборник, хоч він і розташований під сідлом. Тому я свій повітрозаборник накрив сіткою (трошки дрібнішою за ту, що стоїть у середині) на саморізах і герметику. Щоб сітка краще трималась верхівку фільтра трохи обробив напилком і ножем (сплощив поверхню прилягання).

2. Сіточка пивинна зловити часточки поролону, які внаслідок природного старіня, механічного чи хімічного пошкодження можуть зриватися з внутрішньої сторони фільтра. На користь цього судження свідчить положення сіточки у більшості мотоциклів. Тому я раджу поставити її за поролоновим фільтруючим елементом.

поролоновий фільтруючий елемент для мотоциклів Honda cg 125, Alfamoto Viking
Тепер про частоту промивки та пропитування фільтра. Це в першу чергу залежить від специфічної манери їздити та обслуговувати мотоцикл, але існує кілька загальних положень:
- Чим брудніша дорога, тим частіше потрібно промивати фільтр
- Чим більші оберти ти підтримуєш під час їзди, тим більше повітря проходить через фільтр, тому варто зменшувати періоди між обслуговуваннями фільтра
- В мокру і морозну погоду пилу менше, с суху і вітряну більше, висновки зрозумілі
- Не просочений маслом фільтр гробить поршневу, бо пропускає найгидкіші найдрібніші часточки, які можуть втиратися у поршневі кільця та дзеркало циліндра, викликаючи підвищене зношування ЦПГ
- Занадто мокрий або надто брудний фільтр пропускає менше повітря "багатить" паливну суміш. Як результат збільшення витрат пального, неідеальні умови згорання палива, швидке зношування свічки запалення, перегрівання мотору, і як найкрайніший випадок тепловий клин ЦПГ. Найчастіше це можна зрозуміти, що фільтр пора промивати по поганому запуску і втраті тяги.

Це все загальновідомі факти.

Немає коментарів: