30 жовт. 2009 р.

Вимикач поворотів

Надійність техніки це рівень вашої мотобезпеки. Якщо лопне колесо чи відпаде зварний шов на рамі ви точно впадете і покалічитесь. Але бувають маленькі неполадки, яки тим не менше можуть завершитись великими неприемностями.
Електро схема Наприклад у вашого мотоцикла відмовили вимикачі поворотів. це ніби не велика проблема. Проте якщо ви про це не знаете - це становить велику загрозу.
Протягом останніх кількох тижнів у нас було дуже мокро. Дощ йшов майже щодня. Незважаючи ні на що я продовжував їздити на мотоциклі, бо я мотофанат/мотор/буйвол чи бізон/просто придурок (потрібне підкреслити). Кілька разів виконуючи правий поворот я натикався на гудки і мигання фарами попутних автівок. Коли ж я спробував з'ясувати причину, то виявилося, що у мене не працює правий вказівник повороту. Тому Машини, які наздоганяли мене ззаду не розіміли чому я гальмую перед поворотом. Нащастя, жодного разу до аварійної ситуація не доходила.
Слід зазначити, що перед кожним виїздом я перевіряю працездатність сигнальних пристроїв: вмикаю аварійку (одним махом перевіряю роботу обох поворотів), гальмую обома гальмами почергово (стопи), перевіряю фару і сигнал. В гаражі я першим ділом увімкнув аварійку - і усі чотири повороти синхронно замигали. Виходить що лампи і дроти цілі. Все ніби нормально. Але потім я спробував увімкнути правий поворот на рулі. Спочатку він мигнув, а потім вимкнувся. Ні стукання по лампочкам ні по рулю, ні ворушіння проводки перед рулем ефекту не дали. Несправність була в рульовому перемикачі. Через воду і постійну вібрацію контакти у крайньому положені (вімкнуто) не замикались. Якщож притримувати вимикач пальцем, то можна було знайти положення в якому поворот славно мигав - то потухне, то погасне.
Будьте уважні - мотоцикл це транспортний засіб підвищеної небезпечності, як для вас так і для інших учасників руху.

Немає коментарів: