23 жовт. 2009 р.

For English speaking Honda CG125 riders

In the following email address replace the word yamaha with honda

yamahacg125bike@googlemail.com

So my email address really starts with hondacg125 not yamahacg125
http://hondacg125.awardspace.com/

Оскільки аналітика відвідувачів показала зацікавленість моїми думками та тезами з різних частин світу
(Ukraine,United States, Spain, Italy, Germany, France, Argentina, Brazil, Ireland, United Kingdom, Portugal, Denmark, Romania, Hungary, India, Poland, Turkey, Israel, Finland, Saudi Arabia, Netherlands, Sweden, Uruguay, Switzerland, Ivory Coast in order of popularity by Google Analytics), якщо чесно то я сам в шоці. То я як відповідальний блоггер маю бути корисний своїм читачам. Відтак починаю розказувати що і де я знайшов у Інтернеті, і що там є цікавого. Оскільки мій мотоцикл це репліка Honda CG125 2005 року випуску мій досвід може пригодитися усім, хто їздить на схожих мотоциклах чи їхніх китайських копіях.

В цьому дописі я розкажу про прекрасний сайт прсвячений Honda CG125. Нажаль, його автор не назвався, але якщо захочете з ним поспілкуватися, то на початку вказано як до нього написати. Якщо Вам буде цікаво - почитайте, мені його сайт дуже сподобався. Там мало ексклюзивної інформації, проте все сказане відповідае дійсності на 100%. Автор дуже просто і ясно розказує про більшість ситуацій, які можуть викликати запитання. Моя щира порада - відвідайте його сайт і якщо можете допоможіть йому спонсорським внеском. На мою думку він це заслужив.

Немає коментарів: