21 лют. 2011 р.

Саморобні мотоцикли, необхідні інструменти

Щоб зробити будь-що самому важко обійтися без відповідних інструментів. Ось той мінімальний набір, яким майже щодня користуюся я:
Інструменти для виготовлення саморобного мотоцикла

Найголовніший елемент мого мотоінструменту - зварювальний апарат "Протон". Якби в свій час я його не купив, то ніякого мотовиробництва у своєму гаражі ніколи б не розпочав. Бо виміряти об"єм зварювальних робіт неможна, вони присутні на кожному етапі - від розробки до безпосеренього монтажу.
Зварювальний апарат і захисна маска

Подаровані на день народження дриль та болгарка (шліфмашина кутова) - саме хз них все починалось
Найпростіші проте одні з найголовніших операцій здійснюються "болгаркою" та ручним дрилем.
Свердла і фрези, здебільшого російського виробництва
Предмет гордості та акккуратного використання - набір сверел. Я встиг перепробувати величезну кількість різноманітних сверел, але зупинився на цих, вони переважно російського виробництва. Нажаль українські родом із запоріжжя мені не сподобались - погано тримають заточку, швидко сідають та перегріваються.
Слюсарні інструменти, напилки то найголовніше
Слюсарні інструменти працюють в мене вже не перший рік. За допомогою мечика М10 та відповідного гвинта я приендурював свого мотоцикла минулого року. Напилки завжди допомогоють виправити дефекти, які недоступні болгарці, а плашки вилікували вже багацько болтів та шпильок.
safety first, Безпека понад усе
Наостанок згадаю про безпеку. Немає нічого протішого ніж покалічитися електроінтрументом. Чи зловити розпечений шматочок заліза чи шлаку під час зварювальних робіт. Так само погано вдихати дрібні часточки та випари роплавлених металів. Оточуючі можуть сміятися чи жартувати не в тему, проте я все одно буду закривати вуха навушниками, очі - окулярами, та дихатиму крізь фільтр. Моє здоров'я належить мені, а сподіваюсь ним користуватися щн досить тривалий час.

Немає коментарів: