
Але називається JaGiva, тому що є там і багато елементів від Сagiva. Пластик саморобний, з частиною елементів від BMW F-650 (першого выпуска) и глушник від BMW R-1200 GS.


Ідея встановити імпортний мотор виникла спонтанно, коли Славко: " ...увидел на рынке четырехтактовый мотор от ендуро Cagiva, объемом 350 см3. В комплекте были: карбюратор, воздушный фильтр, глушитель, электропроводка, все реле и спидометр с тахометром." Як мало потрібно умілому майстру для втілення задуманого!

Спочатку мотор був встановлений на тимчасові кріплення, оскільки не було впевненості, що він хоча б заведеться. Але вже перші поїздки довели, що йому тут і місце.

За словами Славка, коли робота над рамою завершилась, то Явівських запчастин там майже не залишилося. І от тоді він взявся за пластик. Клеїв болванки з пенопласту, підганяв і витратив купу часу на шліфування кожної грані. Виклеював із склотканини на епоксидці, оскільки навіть не підозрював про існування поліефірних смол.

Роботи з пластиком проводились у зимово-весняний період, тому смола та фарба дуже довго висихали. Проте до «Тарасової гори-2008» Лях закінчив свою творчість і продемонстрував шедевра перед ясні очі української байкерської тусовки.

Щасливий Славко накатав 4 тис км вже за перші місяці, проте не зупинив свого технічної творчості. Тому я ще не раз розкажу про його мотоцикл.

1 коментар:
Привіт!
Це я той самий Славко "Лях".
Дякую за статтю!
В даний час, на жаль, JaGiv-и вже нема, залишилась тільки рама з колесами.
Після JaGiv-и були інші проекти, але я маю наміри її воскресити в новому образі. :)
Розповіді про старі і нові проекти можна знайти на форумі roker.kiev.ua
Дописати коментар