17 лют. 2011 р.

Саморобний мотоцикл. Засоби безпеки під час проведення монтажних робіт.

Мої успіхи на теренах зварювання рами мого саморобного мотоцикла вже сягли певного порогу - відтепер я певен, що він поїде і буде робити це досить непогано. Тому поділюся своїм невеликим досвідом - не варто нехтувати захисними засобами під час роботи із різноманітними інструментами та матеріалами.

Наприклад під час роботи із болгаркою, варто захистити вуха от такими навушниками. Звичайно музику в них не послухаєш. проте здатність чути буде після роботи. А от без них - вуха значно втрачають чуйність.
Фото старої та нової рами саморобного мотоцикла

Крім одежі по сезону, яка забезпечить відповідну термоізоляцію та комфорт. Варто подумати про захисний верхній шар одягу - я обрав спецовку мілітарного вигляду. Вона не погано витримує контакт із гострими крамками металевих запчастин мого мотоцикла, які я ще не встиг обробити і зробити безпечними для вжитку. Крім того іскри від електрозварювальних робіт та болгарочні не здатні пропалити міцну тканину.

Ось так я одягаюсь перед тим як йти в гараж возюкатись із своїм мотоциклом

Болгарка це дуже корисний та багатофункціональний інструмент, тому і шкоди від нього можна отримати чимало. Перед тим як різати метал чи зачищати зварні шви, я тепер одягаюсь подібним чином.

Екіпіровка для роботи з болгаркою

Якщо вам здається, що я занадто перевтраховуюсь, особливо із респіратором. То я мушу зізнатись. За одні вихідні я був зтер в трушу 10 відрізних дисків та спалив близько 4 кг електродів. Як наслідок відбувся прорив у моєму рамобудуванні і мотоцикл нарешті зміг стати на колеса, але з іншого боку я настільки надихався тими випарами та пилом, що на 3 дні втратив працездатність.

Немає коментарів: