4 лют. 2011 р.

Мій саморобний мотоцикл перед першою поїздкою
Вперше катаюсь на своєму саморобному мотоциклові. Їздить, потребує подальшої роботи - але це все було зрозуміло і до поїздки.
Головне на ньому зручно сидіти, рульове гарно справляється з кермуванням, підвіски працюють на 5+. Не вистачає заднього гальма та підніжок, тому ноги ставлю куди знайду, а також ними гальмую.





За результатами заїзду стало зрозуміло:

1.0 підніжки потрібні!
Рама мого саморобного мотоцикла

2.0 Без гальм далеко не заїдеш
3.0 Промахнувся із розташуванням осі маятника, ланцюг тре об маятник
ланцюг тре об маятник мого саморобного мотоцикла

4.0 Двигун потрібно підвісити трохи інакше - щоб елімінувати вібрації.
Підвіска двигуна мого саморобного мотоцикла

5.0 Зате карбюратор почуваєть гарно і повітряний фільтр також поміститься.
карбюратор мого саморобного мотоцикла

Немає коментарів: