8 черв. 2011 р.

Дякую магазину АвтоМотоВело за підтримку під час виготовлення саморобного мотоцикла

АвтоМотоВело - магазин, який допомагає мені будувати саморобного мотоцикла
Я будую свій мотоцикл вже протягом 8 місяців. Звичайно частину запчастин я виготовив сам, але існує багато такого, що не можна зробити на колінці. Тому я вже багато років співпрацюю із магазином АвтоМотоВело. Мене навіть перевели у категорію постійних клієнтів. що дає змогу замовляти запчастини, отримувати знижку і навіть повертати ті деталі, які не підійшли.
Магазин дуже вдало розміщений, від метро Лісова чи Чернігівська я добираюсь до нього пішки за 15-20 хв.
магазин АвтоМотоВело пропонує вашій увазі широкий вибір техніки
Взагалі все починалось з того, що за перші свої зароблені гроші у 2004 я купив тут свого велосипеда. Доречі я досі на ньому їжджу на роботу, і за весь час експлуатації не мав жодних серйозних проблем - тільки шини, зірочки та ланцюги міняй. Нажаль я не можу вирахувати свій сумарний велопробіг, оскільки велокомп'ютери крали, вони губились чи ламались. Але якщо приблизно прикинути - то виходить більше 10 000 км, особливо багато я їздив на перших курсах університету, виходило до 4 000 км за рік.
Мото відділ магазину автомотовело
Але повернімося до мотоцикла - звичайно запчастини я купую у мотовідділі.

Тут працюють цікаві та приємні люди, які завжди мене підтримували порадою та дружньою посмішкою.
МотоЗапчастини в магазині Автомотовело
До того ж у них є майже все, починаючи від моторезини і закінчуючи акумуляторами. Доречі останнього разу я скористався нагодою і придбав собі прикольний гелевий акумулятор. Тепер залишилось лише встановити його на мотоцикл.
Величезний асортимент мотоаксесуарів у магазині АвтоМотоВело
Для тих хто зацікавився навожу контактну інформацію:
E-mail: admin(а)motomaster.com.ua
Рады Вас видеть по адресу:

г. Киев
бул. Верховного Совета, 34
м-н „АВТОМОТОВЕЛО”
тел.: (044) 592-84-32
(050) 327-48-81
(050) 469-39-49

МОТО- СЕРВИС
тел.: (044) 568-06-28
Для постоянных клиентов та в зависимости от обьёмов, существует система скидок.

Немає коментарів: