16 черв. 2011 р.

Ремонт мото бензобака своїми руками

Я щаслива людина! Справа в тім, що я одночасно і власник, і татко свого мотоцикла. Його купили і привезли у коробці, і болтик до болтика я збирав його цілий день. Ще перед тим я вперше завести двигун виявилося, що бак травить...
БензоБак АльфаМото Вікінг
Довелося протравити шов паяльною кислотою та пропаяв. Це рішення виявилося досить дієвим - два роки я не мав проблем з баком. Проте зміна форми баку призвела до того, що знову потекло. Чомусь я вирішив, що за допомогою свого зварювального апарата вийде заварити щілину... але натомість я пропалив кілька дірок в які пролазив палець.
Результат зварювальних робіт з метою заварити бензобак
Усі спроби зменьшити отвори в баці - призводили до збільшення кількості та розмірів отворів. З рештою я дійшов висновку, що методи фізичного впливу вичерпані. Тому вирішив спробувати хімічну атаку.
Структура зварного шва, чітко видно метал і ділянки шлаку
Оскільки у мене залишилось трохи епоксидки, то я замісив її з отверджувачем, трохи розвів розчинником, для збільшення текучості та залив у бак. Смола ЕДП може дуже міцно змочувати метал, але дуже чутлива до жиру. я не був певен у чистоті внутрішньої поверхні бензобаку, тому в бак засипали усі гайки які були у хозяйстві та довго їх там перемішували. Наостанок усе добряче промито розчинником.
Спеціальна крапля-індикатор епоксидної смоли, для контролю процесу полімеризації
Про те, що смола остаточно застигла я довідався по краплі-індикатору, яку я випадково/спеціально капнув на бак.
Приладдя необхідне для ефективної роботи з епоксидною смолою

Немає коментарів: