6 черв. 2011 р.

Саморобний щиток на маятник майже готовий

Не дарма усі досвідчені кулібіни радять кулібіним початківцям починати з малого і поступово набивати руку, мій перший щиток із тканини і смоли вийшов чи то бліном чи комом. А точніше він не дуже рівний і має ще деяку кількість пухирців та інших огріхів. Звичайно я постараюся його обточити, обрізати зайве, пухирці зріжу та зашпаклюю. І ще нанесу кілька шарів тканини зі смолою.
Я вчуся працювати з епоксидною смолою, на щитку видно огріхи
Я тепер розімію, чому серйозне виробництво склопластикових деталей так трясеться над технологією вакуумування - це справді дозволить притиснути матеіал щільно і на додачу витисне із нього повітря. Поки що я не можу придумати як зробити це в домашніх умовах, проте я вже спробував нагрівати деталь для пришвидшення процесу полімеризації. На фото видно, що нижні шари стали червоними, чому не знаю, проте точно можу сказати, що іе відбулося після 20 хвилин у духовці у мене на кухні.
Не боги карбон випікають - нагріваю свій саморобний щиток у духовці
Я виставив температуру 250 градусів і протримав щиток у теплі близько 20 хвилин. Мені довелось зробити так, бо найперший шар смоли ніяк не хотів полімеризуватися, і продовжував мазатися... Після теплової обробки на кухні все застигло і стало досить твердим, але деталь трохи повело через відсутність внутрішнього каркасу.
Хотів укріпити край пластикової деталі - обгорнути край, вийшло недуже... буду працювати
Поверхня щитка приємна на дотик і дещо нагадує карбон. Звичайно, її доведеться пошпаклювати та пофарбувати. Проте якби вийшло зробити зовнішні шари одним шматком, то було б достатньо лише полакувати. Було б досить гарно.
Саморобний  щиток заднього колеса - вже видно контури
Щиток має захищати, відтак я задоволений тим що у мене виходить. Одна розумна людина сказала: "Краса полягає у функціональності", як на мене виходить досить функціонально.
Щиток заднього колеса покликаний захищати від дорожнього бруду акумуляторний відсік та релюхи
Для перевірки я вже причепив саморобного щитка на задній маятник. По моєму після вирізування заглиблень для приводного ланцюга можна буде його експлуатувати на повну.
Саморобний пластиковий щиток заднього колеса встановлено на законне місце
Працювати зі смолою не так уже й складно. Проте я вже почав розуміти, що для гарної лицьової поверхні треба робити якісну зовнішню форму. Я вже намітив наступну деталь на виготовлення - передній щиток колеса. Його я збираюся робити у зворотній гіпсовій формі, бо виводити повершню за допомогою шпаклівки вийде дорогувато - там поверхні багатенько.

Немає коментарів: