23 черв. 2011 р.

Гальма це важливо, зроби сам

Нарешті я можу похвалитися повносправними гальмами на моєму мотоциклові. Педаль встановлена на осі підніжки. Таким чином я намагався мінімізувати кількість виступаючих від рами деталей. Єдине, що залишилося доробити - упор/зашист для ноги, оскільки підніжка дуже вже близько від вихлопної труби, чомусь зовсім не хочеться палити черевики.
Важіль задніх гальм майже готовий
Головне нововведення - болт регулювання положення педалі. Завдяки невеликому шматочку кутника і різьбі М6 я тепер можу регулювати висоту підйому педалі та її вільний хід.
Головне нововведення - болт регулювання положення педалі
Головка болта упирається у спеціальну виємку на важелі педалі, у робочому стані болт буде законтрений гайкою.
Завдяки цьому маленькому болтику у мене тепер нога стоїть на підножці зручно і комфортно
Стокова тяга звичайно не підійшла, але зробити нову було досить просто - візьми дріт відповідного діаметру, наріж різьбу та загни на кінчику. Щоправда після регулювання положення педалі у мене склалося враження, що малувато відрізав, але як я вже писав зробити тягу самотужки досить нескладно.
Тяга задніх барабанних гальм саморобна із дроту товщиною 5 мм
Нарешті я можу безпечно кататися і демонструвати ефектні заноси за допомогою задніх гальм.

Немає коментарів: