17 трав. 2011 р.

Саморобний мотоцикл - зважування

Я нарешті доскладав мотоцикл до більш менш нормального стану. Я вирішив зважити його, для того щоб зрозуміти чи не передав куті меду. Як видно з фото - на мотоциклі відсутні задні щитки, світлотехніка та аеродинамічний щиток. Проте я вважаю, що присутність цих деталей не змінить масу аж надто істотно, так само як і її розподіл
Мій саморобний мотоцикл майже готовий до покраски, стоїть на вагах. Загальна маса мотоцикла становить 98 кг
Для того щоб зважування пройшло правильніше я навіть кинув старий і майже дохлий акумулятор на маятник задньої підвіски - я ж все одно встановлю на мотоцикл акумулятор. Так хай його маса враховується вже зараз.
На заднє колесо приходиться 52 кг
Розподіл маси майже навпіл - спереду 46 кг, ззаду 52. Як ви розумієте маса тюнінгованого байку збігається зі стоковою грам в грам.
Роздільне зважування мотоцикла за допомогою побутових ваг. На переднє колесо приходиться 46 кг
Скориставшись нагодою я і сам зважився на зважування, виходить ми з мотиком маємо однакову масу. Але є істотна різниця, доопрацювання різних деталей і встановлення усіх наворотів збільшать вагу мотоцикла. А свою я постараюсь знизити за рахунок дотримання дієти та різноманітних фізичних навантажень.
Я важу стільки ж скільки мій саморобний мотоцикл

Немає коментарів: