18 трав. 2011 р.

Повітряний фільтр. Який краще - старий чи новий?

Зараз я шляхом простих математичних дій визначу який із повітряних фільтрів встановлених на моєму мотоциклові в різний час має більшу площу. Не залежно від шуканої відмінності я точно знаю, що циліндричний фільтр нульового спротиву пропускає більше повітря. Це було просто визначити за поведінкою мотора та кольором свічки запалення.
Висота повітряного фільтру складає 55 мм
Маємо висоту 55 мм та діаметр 70 мм. Шляхом перемноження 50Х70ХПі маємо площу поролонової фільтруючої поверхні. Отже маємо 10990 мм квадратних.
Діаметр циліндричного повітряного фільтру - 70 мм
Оскільки старий фільтр має не зовсім правильну форму і частково заминається при монтажу, то його площу я визначу як площу прямокутника.
Стоковий повітрофільтр 11 см в ширину
Отож 110 мм ширини перемножаємо на 130 мм довжини і отримуємо 14300 мм квадратних.
Старий поролоновий повітряний фільтр в довжину має 13 см
Отже 11000 та 14300. При площі поверхні нового фільтра яка складає лише 76% площі поверхні старого я точно знаю, що новий пускає більше повітря. Пояснити це дуже просто - циліндричний фільтр має дуже тонкий фільтруючий елемент. Саме за рахунок в чотири рази меньшої товщини новий фільтр пропускає більше повітря і створює меньше супротиву потоку.
Я не буду сперечатися зі скептиками, що фільтри нульового супротиву погано фільтрують чи вб'ють мою ЦПГ. Після 2000 км я розбирав двигун для збільшення ступеня стиснення і не знайшов жодних ознак пришвидшеного зношування. Навіть більше - риски від хонування так само гарно видні як і при першому інспекційному розбиранні.

Немає коментарів: