26 трав. 2011 р.

Саморобний щиток за технологією склопластику

Вчора мої непосидючі руки знайшли собі роботу. Я вирішив зробити собі пластиковий обвіс на мотоцикл. Оскільки раніше я нічого великого і складного не виготовляв, то вирішив почати з малих форм. Тому спершу я виготовлю пластиковий щиток для заднього колеса і закріплю його перед колесом на задньому маятнику.
Епоксидна смола універсальна з отверджувачем ПЕПА
Я купив кілька пачок епоксидної смоли з отверджувачем. На упаковці розписані усі нюанси його замішування та використання. Принаймні я так думав. Склотканини у мене немає, проте є багато обрізків тканини. Я вибрав найміцнішу - ту що не можу порвати руками.

Оріентовно це нейлон, хоча може бути і поліестером чи ще якоюсь синтетичною тканиною. Мені казали, що можна використовувати будь-яку тканину, аби вона тільки просочувалася смолою і сама по собі була досить міцна. Цим дослідом я хочу перевірити правдивість цієї тези.
Щиток заднього колеса
На цьому фото ви можете побачити, що я хотів би собі зробити, а як тільки процес полімерізації завершиться - встановлю і похвастаюсь.

Немає коментарів: