нарешті за допомогою прозвону дротів я знайшов причину. Як ви всі розумієте чорний провід дає 12 вольт на усю панель приборів. Саме він почав поступово розслоюватись і зрештою перегорів повністю.
Тахометру було потрібно найбільше живлення, тому він відмовився працювати першим. Лампочка нейтралі меньш вередлива до зниженого енергопостачання, тому працювала довше. Чемпіонським титулом нагороджуються діоди індикатори вімкненої передачі - їм був потрібен мінімальний ток, тому вони витримали найдовше.
Очевидно паяли дроти із кислотою, а потім забули її нейтралізувати, тому хімічна рекція по перетравленню моєї проводки тривала і під час експлуатації мотоцикла. Фінал пронозований і трагічний - чорний провід приборної панелі можна лише замінити, він своє відслужив.
Немає коментарів:
Дописати коментар