30 трав. 2011 р.

Саморобний пластиковий щиток на мотоцикл

Часу на технічну творчість у мене зовсім мало. Тому в гараж до мотоцикла йду об 11 вечора чи й пізніше. Відповідно перший досвід роботи із епоксидною смолою був не досить вдалий. Я чітко відміряв 20 шприців смоли і один 2 кубовий шприц отверджувача ПЕПА. На момент замішування я ніяк не надав значення тому, що і смолу я міряв 2 кубовим медичним шприцем... Одним словом перший шар тканини просякнутий смолою буде застигати ще дуже і дуже довго.
Тканина, яку я використовую для виготовлення нейлоно-пластику
Оскільки склотканини у мене немає, я вирішив використати відрізки синтетичної тканин чорного кольору. Це чи то нейлон, чи то поліестер, точно сказати не можу. Дуже міцна на розрив, не плавиться від смоли і є в наявності, тому підходить. Покроїв її прямокутними шматками та вузькими полосами. Великі шматки перекривали деталь повністю, а полоски були необхідні для видавлювання зайвої смоли - я міцно притискав їх до деталі і залишки смоли перетікали наверх чи вниз від полоски. Зайві кінчики я повідрізав, а один залишив для наглядності.Мій саморобний грязьовий щиток, виклеєний із синтетичної тканини та епоксидки
Другий шар я виклеював вже з урахуванням перших помилок, вирішив зважити смолу на аптечних терезах. Оскільки роботи велись знову ж таки вночі, то пляшечка з смолою 75 гр - пляшечка без смоли20 гр у мене вийшло 45 гр... отже я замішав смолу і 45 мл отверджувача. Як ви розумієте знову мало, але вже не так критично. Вже пройшло 3 доби, але щиток так і залишається м'яким.
У будівельному магазині я придбав синтетичну смолу ЕДП із отверджувачем ПЕПА
Куплений у будівельному магазині пакунок з гордою назвою ЕДП на обгортці в розділі властивості прозказав, що смола чи клей має гарну адгезію до металів. Тому я вирішив вставити підсилюючу пластинку із 0,6 мм жесті в місці майбутнього кріплення щитка.
Після нанесення перших двох шарів тканини задній грязьовий щиток виглядає ось так
Тепер чекаю вихідних, щоб завершився процес полімерізації перших двох шарів "тканинопластику", для того щоб можна було обрізати все зайве та завершити формування щитка.
Тепер я вже точно дотримаю пропорцію.

Немає коментарів: