Я довбився значного зниження вібронавантаженості рами. Звичайно я для цього повністю переварив раму. Тепер мій мотоцикл може похвалитися дуплексною рамою закритого типу. Цим я повністю розвантажив картер двигуна від динамічних навантажень при їзді. Та отримав змогу встановити в кріплення мотора сайлентблоки.
Покищо двигун тримається на двох задніх кріпленнях. Для холостого ходу і невеликої поїздки - цього вистачає. Звісно для тривалої надійної експлуатації саморобного мотоцикла варто додати ще по одному кріпленню спереду та зверху. Усі ці завдання будуть виконані до початку фарбувальних робіт.
Я перестрахувався і поставив два типи сайлентблоків. Одні центрують кріплення двигуна, а інші виставляють його в поперечному напрямку.
17 трав. 2011 р.
Встановлення двигуна на сайлентблоки
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар