17 трав. 2011 р.

Встановлення двигуна на сайлентблоки

Я довбився значного зниження вібронавантаженості рами. Звичайно я для цього повністю переварив раму. Тепер мій мотоцикл може похвалитися дуплексною рамою закритого типу. Цим я повністю розвантажив картер двигуна від динамічних навантажень при їзді. Та отримав змогу встановити в кріплення мотора сайлентблоки.
Двигун встановлений на сайлент блоки для усунення вібронавантаження на раму
Покищо двигун тримається на двох задніх кріпленнях. Для холостого ходу і невеликої поїздки - цього вистачає. Звісно для тривалої надійної експлуатації саморобного мотоцикла варто додати ще по одному кріпленню спереду та зверху. Усі ці завдання будуть виконані до початку фарбувальних робіт.
Одні сайлентблоки ловлять повздовжні вібрації, а інші гасять поперечні ривки
Я перестрахувався і поставив два типи сайлентблоків. Одні центрують кріплення двигуна, а інші виставляють його в поперечному напрямку.
Як бачите дуже важливо вчити геометрію в школі - круглий сайлентблок встановлено у квадратне кріплення

Немає коментарів: