18 трав. 2011 р.

Розміри мого саморобного мотоцикла

Із саморобними речами які робиш вперше завжди так. Ось і тут хотів розписати усі геометричні параметри мотоцикла, а сфотографувати його у відповідному ракурсі забув.
Зважування задньої вісі мого саморобного мотоцикла
Доведеться у фотошопі зкласти дві фотки мого мотика - одну використая як якір - там мотоцикл без сідла стоїть колесами на землі. А зверху на неє додам зображення мотика під час зважування. Такми чином перекриємо стару раму і поставимо мотик на землю.
Рама старого мотоцикла на фоні майже готового

Геометричні розміри мого саморобного мотоцикла
Фотошоп мені в поміч - я спеціально не заретушував усіх стиків двох фотографій мотоцикла
Посадка зручна як і повинно бути на круізері
Оскільки після двох сезонів я точно знав що хочу - то будував раму і весь мотоцикл загалом у стилі круізера. Головне було забезпечити зручну пряму посадку, при збереженні достатнього для українських доріг кліренсі.
Новий мотоцикл трохи нижчий за старого
Тепер у мене довгий мотоцикл 1460 мм це більше ніж у спортбайків, але меньше ніж у багатьох чопероподібних байків. Висота по сідлу середньостатистична є і вищі, і нижчі мотоцикли. Мені потрібен саме такий, тому я його і роблю.

Немає коментарів: